Bloglovin Kapatıldı

Bloglovin hakkında Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı idari tedbir uygulamaktadır. Şeklinde bir yazıyla karşılaşmak siz blog yazarlarını ve okurlarını şaşırtmasın artık Türkiye'de yaşadığınızın farkına varın sayın okur yazar internet kullanıcıları.

Bloglovin aslında okumak istediğiniz internet sayfalarını eklediğiniz ve o sayfaya girilen en güncel yazıyı karşınıza çıkaran bir takip hizmetidir. İstediğiniz bloğun yazdığı yazıları görmek ve yeni bloglar keşfetmek için kullanılır. Böyle bir site neye dayanarak kapatılır? Eğer bilen varsa aydınlatsın gerçekten merak içindeyim. İçerik üretmeyen bir site niye kapatılır?

Bloglovinin kapatılması kime zarar verir? Benim gibi blog okuyucusuna tabi ki tek tek blog gezip "güncel yazı var mı?" diye bakmak yerine buradan son yazıları takip etme imkanım elimden alınır.

Google friend connect servisi kapanacak diye bir çok blog takipçilerini bloglovin'e yönlendirmişti. Doğal olarak daha Google şirketi "google friend connect" servisini kapatmadan Tib, bloglovin servisini kapattı. Her alanda lider olmaktan kasıt bu olsa gerek.

Neyse efenim siz değerli yazarlarla benim gibi okuyucular arasına bir engel daha çekilmiş oldu.

bloglovin kapandı

Gelelim komplo teorilerine;

Komplo1: Çok değerli devlet adamlarımız blog takip etme servisini o kadar tehlikeli buldu ki her yıl yüzlerce maden işçisinin ölmesine neden olan başı bozuk  maden ocaklarını insan onuruna yakışır çalışma ortamları haline getirmek yerine önce bloglarla takipçilerinin arasını bozmaya karar verdi.
Sosyal konularda yeterince ses çıkarmayan bloglara çok kızan devlet yetkilileri "Soma'yı siz unutturdunuz" diyerek blog yazarlarını cezalandırmak istedi. Ki ben bu gün meydana gelen maden kazasının olacağını aylar önce bildirmiştim. "SOMA: UNUTUYORUZ VE ÖLMEYİ BEKLİYORUZ"

Komplo2: Bloglar arasında her geçen gün dayanışmanın azaldığını fark eden Tib yetkilileri "Acaba bi kaç yeri kapatsak internetime dokunma eylemi tarzı bir durum olurda tekrar bir dayanışma ortamı yaşanır mı?" diye bir test olarak bloglovin'i kaptırmış gibi yaptı.

Netice: Bir blog takip servisi neye dayanarak kapatılır? Ey Atinalılar! 

9 yorum:

  1. Adsız08:52

    Baştan sona saçmalık! Neye dayanarak böyle şeyler yapıyorlar bir türlü anlayamıyorum ben. Türkiyeyi daha doğrusu Türk halkını kendi kafalarına göre yönetmeye çalışıyorlar. Bizler kukla değiliz. Hiçbir kimsenin kuklası olamaz bir insan. Utanç verici bir durum bu.

    Asla boyun eğmeyeceğim bu devlete. Yaptıkları artık fazla!

    YanıtlaSil
  2. Efendim o kadar alıştım ki ben kapanmalara dns mi değiştirdim. Bana kapanma falan engel olmuyor. Sizde dns ayarınızı değiştirin derim. Saçmalıklar devam ediyor çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl değiştircez pekii? bunu bilmeyenler var bir de:(

      Sil
  3. Adsız17:52

    Zaten değiştiriyoruz. Devletin saçmalıklarını kabullenecek değiliz yani

    YanıtlaSil
  4. Saçmalığın daniskası.. Yasaklar ülkesi haline geldik.. Yazıklar olsun bu zihniyete.. Bunlara sinirim her geçen gün daha da artıyor yetti artık! Teorilere de katılıyorum.

    YanıtlaSil
  5. hükumetin belli başlı görevlerini ben size sayayım.
    1. Youtube'u kapamak
    2. Twitter'i kapamak
    3. Bloglovin'i kapamak
    çünkü bu üç başlık hayatımızda ki en önemli meseledir. Bir ülkenin hükümetinin yapması gereken en önemli 3 icraat budur :) milli gelirin artırılması, özgür düşünce ortam yaratılması, hak ve özgürlükle gibi konular hükümetin ilgilenmesi gereken konular arasında değildir böyle bir zorunluluğu yoktur. bence gayet güzel gerekçe sence :)

    YanıtlaSil
  6. Bence üst düzey yetkililerden birinin sevgilisi, eşi neyim çok giriyordur takip ediyordur falan filan, kıskançlıktandır yani, ayıptır günahlarını almayalım.:) (komplo teorisi çalışayım pek yetenek yok gibi)

    vermediğimiz her tepki, normalleştirme sürecine destektir. Bir şey normalleştiğinde ise yapılacak hiç bir şey yoktur. "Ben alıştım " diye bir şey yok. kınamak da parayla değil ya.

    YanıtlaSil
  7. Düşünüyorum düşünüyorum, bir mantık bulamıyorum. Ne güzel bir hizmetti

    YanıtlaSil
  8. Bir sonraki aşama, blogları kapamak olabilir! Sürekli açılım ve kapanma üzerine dönen gündemde sıra bize de gelirse, şaşırtıcı olmaz.

    YanıtlaSil

Lütfen eleştirinin sınırlarını zorlayın.
Yorumlama biçimi:Anonim'i seçerek isimsiz yorum yapabilirsiz.
Spam içeren yorum yayınlanmaz.Örn;küfür,hakaret,reklam,vb.
Yorum gönderildikten sonra yorum üzerindeki bütün haklar sitenindir.
Yorum gönderen herkes yukardaki yönergeyi onayladığını kabul ve ilan eder.